Πολιτική & Πακέτα Υποστήριξης

Για την εξυπηρέτηση και την άμεση τεχνική υποστήριξη σε θέματα που αφορούν τις εφαρμογές σας ή για εργασίες και αναβαθμίσεις των εφαρμογών όπου είναι απαραίτητες, η REDcom έχει διαμορφώσει την παρακάτω πολιτική:

  • Με αγορά και προεξόφληση αντίστοιχου χρόνου απωφελείστε από την άμεση τεχνική υποστήριξη της REDcom για αξιόπιστες και εγγυημένες υπηρεσίες με μειωμένο κόστος.
  • Ο χρόνος απόκρισης των μηνυμάτων σας υποστήριξης ορίζεται από 24 έως 48 ώρες (έως και 2 ώρες εργασίας) για σημαντικά θέματα που αφορούν την μη ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας σας.
  • Σε περίπτωση που ένα ζήτημα χρειαστεί περισσότερο χρόνο για την επίλυσή του, θα ενημερωθείτε μέσω email από το τμήμα υποστήριξης.

Διαδικασία αποστολής ζητημάτων

Η διαδικασία αποστολής ζητημάτων γίνεται με 3 τρόπους:

  1. Με αποστολή email στο [email protected]
  2. Τηλεφωνικά στο 22310 39466 (ώρες γραφείου)
  3. Υποστήριξη μέσω του HelpDesk της REDcom (εκτός ωραρίου)

Με την επίλυση του κάθε προβλήματος θα λαμβάνεται ένα ενημερωτικό email με αναφορά των εργασιών μας και του χρόνου υλοποίησης.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας προτείνουμε την αποστολή email περιγράφοντας σε αυτό το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.

Τα πακέτα υποστήριξης περιλαμβάνουν

  • Προσαρμογή κώδικα (updates κλπ.) στον πυρήνα των εφαρμογών

  • Αναβαθμίσεις σε θέματα ασφάλειας

  • Σχεδιασμό γραφικών και εικαστικές παρεμβάσεις

  • Παρεμβάσεις προγραμματισμού (custom εργασίες)

  • Ενημέρωση περιεχομένου ιστοσελίδας (κείμενα, φωτογραφίες κλπ.)

  • Υποστήριξη φιλοξενίας και email της ιστοσελίδας σας

Πακέτο Υποστήριξης

30Χρόνος υποστήριξης 2 ώρες
  • Χρόνος απόκρισης: 24 εώς 48 ώρες