Website vs Facebook Page: Ποιο είναι πιο αποτελεσματικό;

Website vs Facebook Page: Ποιο είναι πιο αποτελεσματικό;

Μία πολύ καλή ερώτηση και κάτι που ακούω πολύ συχνά από πελάτες μας ή υποψήφιους πελάτες μας. Τι να προτιμήσω; Την δημιουργία μιας facebook σελίδας ή την δημιουργία ένος επαγγελματικού website για την επιχείρησή μου;

Η απάντηση βρίσκεται στο ενδιάμεσο αφού και οι δύο επιλογές έχουν τα θετικά τους αλλά και κάποια αρνητικά τα οποία θα δούμε παρακάτω. Το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας απαιτεί ισχυρή ψηφιακή συνιστώσα αυτές τις μέρες. Η λήψη αποφάσεων σχετικά με το πού να ξοδέψετε το χρόνο σας, για παράδειγμα το Facebook σε σχέση με την ιστοσελίδα, είναι πραγματικά πολύ σημαντικό.

Εδώ, πρέπει να κατανοήσουμε αρχικά την διαφορά μίας επαγγελματικής ιστοσελίδας με τα social media γενικότερα.

Να θυμάστε ότι οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες είναι απλώς εικονικές τοποθεσίες που επισκέπτονται οι άνθρωποι για να τους βοηθήσουν να ζήσουν την καθημερινή τους ζωή. Κάθε διαδικτυακή πλατφόρμα σχεδιάζεται διαφορετικά για να εξυπηρετεί ορισμένες ανάγκες και επιθυμίες για τους ανθρώπους που τις επισκέπτονται. Για παράδειγμα, η ανάγκη μπορεί να είναι ψώνια, κοινωνικοποίηση, προσαρμογή, μάθηση ή διδασκαλία. Επομένως, η κατανόηση του τελικού στόχου για τον οποίο έχουν κατασκευαστεί οι υπάρχουσες πλατφόρμες, πχ. facebook, instagram, είναι απαραίτητη όταν επιλέγετε τo Website vs των κοινωνικών μέσων.

Δείτε μερικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της Facebook page της επιχείρησης σας:

Πλεονεκτήματα

  • Γρήγορο και δωρεάν – Χρειάζονται λίγα λεπτά για να δημιουργηθεί μια σελίδα στο Facebook και όλο το λογισμικό υποβάθρου έχει ήδη αναπτυχθεί για εσάς.
  • Συμμετέχετε εύκολα στο κοινό σας – το Facebook προσφέρει ενσωματωμένα εργαλεία επικοινωνίας, όπως το Messenger & Comment, για να επικοινωνούν απευθείας με το κοινό σας
  • Περισσότερη επισκεψιμότητα

Μειονεκτήματα

  • Έλλειψη ελέγχου – Πρέπει να ακολουθείτε τους κανόνες και τις ενημερώσεις του Facebook
  • Περιορισμένη σχεδίαση – Μεγάλο μέρος του σχεδιασμού του Facebook είναι προ-αυτοματοποιημένο και έχετε μόνο τη δυνατότητα να μαρκάρετε την επιχείρησή σας σε κάποιο βαθμό.

Δείτε τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα ένος Website της επιχείρησής σας:

Πλεονεκτήματα

  • Πλήρης έλεγχος – Έχετε απόλυτο έλεγχο σε όλες τις πτυχές της ιστοσελίδας σας, συμπεριλαμβανομένου του τόπου όπου φιλοξενείται, της διεύθυνσης URL που βρίσκεται, του σχεδιασμού, των δικαιωμάτων επισκεπτών και πολλά άλλα.
  • Ελευθερία – Δεν υπάρχουν κανόνες και μπορείτε να δημοσιεύσετε ό, τι επιθυμείτε χωρίς περιορισμό.
  • Αξιοπιστία – Έχοντας έναν ιστότοπο για την επιχείρησή σας, προσθέτει αξιοπιστία στο εμπορικό σήμα σας, ειδικά εάν θέλετε οι χρήστες να αγοράζουν από εσάς online ή να εμπιστευτούν τις υπηρεσίες σας.

Μειονεκτήματα

  • Συνεχιζόμενη συντήρηση και συντήρηση – Όλο το πίσω μέρος της ανάπτυξης και της συντήρησης λογισμικού είναι σε εσάς. Συνήθως όμως το αναλαμβάνει η εταιρεία που έχει σχεδιάσει και αναπτύξει το website σας.
  • Μάρκετινγκ – Χρειάζεται λίγο περισσότερη προσπάθεια από εσάς για το μάρκετινγκ της ιστοσελίδας σας, εκτός και αν το έχετε αναθέσει σε ειδικούς.

Η απάντηση τελικά στην ερώτηση Website ή Facebok page, είναι: και τα δύο και, ο λόγος γι ‘αυτό είναι επειδή το crossposting αυξάνει την κυκλοφορία και στις δύο άκρες. Δημοσιεύστε ένα άρθρο στον ιστότοπό σας και ταυτόχρονα δημοσιεύστε το στη σελίδα σας στο Facebook για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Αντίστροφα, συμπεριλάβετε τα social media handles στον ιστότοπό σας για να οδηγήσετε τους ανθρώπους στη σελίδα σας στο Facebook.

Αν έχετε μία ώρα για να “σπαταλήσετε” τον χρόνο σας στο διαδίκτυο για την ανάπτυξη της επιχείρησή σας εκεί, περάστε 30 λεπτά στον ιστότοπό σας και 30 λεπτά στη σελίδα σας στο Facebook και σίγουρα θα αναμειφθείτε.

Θοδωρής Μαγκλάρας
REDCOM Digital Media

Για πληροφορίες σχετικά με την δική σας ιστοσελίδα, επικοινωνήστε μαζί μας!

There are no comments