Login

Lost your password?
Don't have an account? Sign Up

Στο παρόν συμφωνητικό περιγράφεται η εγγύηση διαθεσιμότητας του δικτύου των υπηρεσιών της REDCOM. Η εγγύηση ισχύει για υπηρεσίες φιλοξενίας (web hosting) του ιστοχώρου για οποιονδήποτε πελάτη της REDCOM χωρίς οικονομική εκκρεμότητα την περίοδο διακοπής της διαθεσιμότητας του δικτύου.

Διαδικασία Εφαρμογής

Η REDCOM έχει ως κύριο στόχο να παρέχει το περιεχόμενο του φιλοξενούμενου ιστοχώρου διαθέσιμο (uptime) για πρόσβαση από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, κάθε στιγμή. Ο χρόνος διακοπής της υπηρεσίας ορίζεται ως απώλεια όλων των πακέτων από την REDCOM προς τους παροχείς του δικτύου κορμού.

Ο στόχος της REDCOM είναι να κρατήσει τη μέση απώλεια πακέτων σε διάρκεια 0,1% ή λιγότερο, κατά τη διάρκεια ενός ημερολογιακού μήνα. Ο χρόνος διακοπής μετριέται μετά από την κοινοποίηση από τον πελάτη της μη λειτουργίας, την στιγμή που γίνεται η διακοπή, μέσω email στο info@redcom.gr ή μέσω τηλεφώνου στο 22310 39466.

Εάν η μέση απώλεια πακέτων υπερβεί το 1%, η REDCOM θα παρέχει πίστωση στον πελάτη σε μορφή χρόνου συνδρομής της υπηρεσίας, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:

Πιστώσεις
Web, DNS και Shared Hosting 
Σε περίπτωση που:
  • ο Webserver, ο Database Server, ο Τεχνολογικός Εξοπλισμός ή οι Υποδομές του Data Center που φιλοξενείται το site σας είναι διαθέσιμα λιγότερο από 99,9% στο διάστημα ενός ημερολογιακό μήνα, ή
  • αν η παροχή δικτύου στο Data Center που φιλοξενείται το site σας είναι διαθέσιμη λιγότερο από 100%,
η REDCOM θα πιστώσει το πακέτο hosting σας με δωρεάν χρόνο φιλοξενίας ως εξής:
Μηνιαία λειτουργία | Πίστωση
97% με 99.9% | Πίστωση 20%
96.9% και κάτω | Πίστωση 100%

Το παρόν συμφωνητικό δεν ισχύει για websites που δεν έχουν τακτοποιήσει την ετήσια οικονομική τους εκκρεμότητα.

Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν δύναται στην τακτοποίηση της ετήσιας συνδρομής, ο λογαριασμός απενεργοποιείτε αυτόματα. Ο πελάτης μπορεί να ενημερώσει, πριν την αυτόματη διακοπή της συνδρομής του την REDCOM και οι τεχνικοί μας μπορούν να δώσουν παράταση λειτουργίας έως και 7 ημέρες. Μετά το πέρας των 7 ημερών η υπηρεσία απενερογοποιείτε αυτόματα και η ενεργοποίησή της γίνεται αφού ο πελάτης τακτοποιήσει την οικονομική του εκκρεμότητα.


Περιορισμοί

Ο Πελάτης δεν θα λάβει οποιαδήποτε πίστωση για οποιαδήποτε αποτυχία, δυσλειτουργία ή μη διαθεσιμότητα του ιστοχώρου του που προκαλείται ή συνδέεται με:

  • Προγραμματισμένης ή επείγουσας συντήρησης και βελτίωσης του τεχνολογικού εξοπλισμού της REDCOM
  • Ψεύτικες αναφορές για μη λειτουργία συστημάτων της REDCOM
  • Διακοπές λειτουργίας αλλού στο διαδίκτυο που εμποδίζουν την πρόσβαση στον Πελάτη. Η REDCOM δεν είναι αρμόδια για τους browsers ή τους DNS οι οποίοι μπορούν να κάνουν αδύνατη την εμφάνιση της υπηρεσίας στον Πελάτη. Επίσης η REDCOM δεν είναι αρμόδια για προβλήματα που προκύπτουν εξαιτίας της ποιότητας πρόσβασης στο internet από τον παροχέα που έχει επιλέξει ο Πελάτης. Η REDCOM εγγυάται μόνο εκείνες τις περιοχές που είναι υπό έλεγχο της, δηλαδή: servers, δρομολογητές των servers και την σύνδεση αυτών με το Διαδίκτυο.