Πωλήσεις στο Instagram σε 5 απλά βήματα

  • Home
  • Marketing
  • Πωλήσεις στο Instagram σε 5 απλά βήματα

Το Instagram συνεχίζει να αποτελεί το πιο hot social media κανάλι αυτή τη στιγμή στον κόσμο, με περισσότερο από 1 δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες! Οι χρήστες αυτοί μοιράζονται φωτογραφίες και stories, σχολιάζουν και συζητούν κάτω από δημοσιεύσεις και, φυσικά, πραγματοποιούν αγορές!

Δεν είναι τυχαίο, ότι η συνολική επένδυση των brands στο κανάλι του Instagram αυξήθηκε κατά σχεδόν 200%, τους τελευταίους μήνες του 2020! Και αυτό προέρχεται από το εντυπωσιακό στατιστικό ότι, σχεδόν, το 90% των χρηστών που βρίσκονται στο Instagram ακολουθούν τουλάχιστον μια επιχείρηση.

Ειδικά στην Ελλάδα, η λέξη-κλειδί ‘Instagram’ ήταν ο νούμερο 1 όρος αναζήτησης στην Google, σύμφωνα με τη διεθνή έκθεση Digital 2020 (πηγή), ενώ περισσότεροι από 3,5 εκατομμύρια Έλληνες είναι ενεργοί χρήστες του Instagram, σύμφωνα με την προαναφερθείσα έκθεση.

Έτσι, εύκολα συμπεραίνουμε ότι ο ανταγωνισμός αυξάνεται συνεχώς, ενώ το Instagram ανακαλύπτει, διαρκώς, νέους τρόπους για την προβολή ελκυστικών διαφημίσεων στους καταναλωτές. 

Το Instagram είναι, αναμφισβήτητα, ένα must’ κανάλι online προβολής για επιχειρήσεις που θέλουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να ανακαλύψουν τους χρήστες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Μη ξεχνάμε, εξάλλου, ότι το Instagram είναι το δημοφιλέστερο social media app στις ηλικίες 16-35.

Τέλος, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι, αφού το Instagram ανήκει στην ευρύτερη ομπρέλα του Facebook, η διαφήμιση σε αυτό μπορεί να συνδυαστεί, αποτελεσματικά, και στα δύο κανάλια (διαφημίσεις όχι μόνο στο Instagram, αλλά και στο Facebook). Και τα 2 αυτά κανάλια χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα και μηχανισμό διαφήμισης, το Facebook Business Manager.

Τι χρειάζεται, όμως, να κάνει μια επιχείρηση, για να ξεκινήσει να διαφημίζει και να πουλάει τα προϊόντα της στο Instagram;  Απαιτούνται μια σειρά από βήματα και βέλτιστες πρακτικές, τα οποία θα αναλύσουμε παρακάτω.

Βήμα #1: Μετατροπή του λογαριασμού σε Business Profile

Αν μια επιχείρηση δεν διαθέτει ένα Business (ή Creator) λογαριασμό στο Instagram, αυτό είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει. Η διαδικασία είναι αρκετά εύκολη και δωρεάν.

  1. Κάνε σύνδεση στο λογαριασμό σου στο Instagram και επίλεξε το εικονίδιο του μενού, πάνω δεξιά.
  2. Επίλεξε τα ‘Settings’ στο κάτω δεξιά μέρος.
  3. Κάνε scroll μέχρι την επιλογή “Switch to Business Profile.”

Αυτό ήταν! Μπορείς πάντα να επαναφέρεις το λογαριασμό σου στην προηγούμενη κατάσταση, ακολουθώντας την ίδια διαδικασία και επιλέγοντας την επιλογή “Switch Back to Personal Account”.

Το να μετατρέψει μια επιχείρηση το προφίλ της στο Instagram σε Business Profile έχει πολλά οφέλη και της δίνει νέες δυνατότητες και πληροφορίες στις οποίες, πριν, δεν είχε πρόσβαση. Ας δούμε κάποια από αυτά τα οφέλη:

Instagram InsightsΌσοι διαθέτουν Business Profile στο Instagram αποκτούν πρόσβαση σε αναφορές σχετικά με το πώς αποδίδουν οι δημοσιεύσεις, τα Instagram stories και οι διαφημίσεις τους, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Πληροφορίες για followers. Το Instagram διαθέτει αναλυτικές αναφορές σχετικά με τους followers, καθώς και με το πώς αλληλεπιδρούν με τις δημοσιεύσεις και τα stories.

Δυνατότητα προσθήκης email, περιοχής και τηλεφώνου. Οι επιχειρήσεις μπορούν ευκολότερα να συνδεθούν και να επικοινωνήσουν με τους χρήστες-δυνητικούς πελάτες τους.

Ευκολότερη επικοινωνία. Τα μηνύματα Instagram γίνονται διαθέσιμα, ενώ οι επιχειρήσεις μπορούν να αλληλεπιδρούν με τους χρήστες μέσα από σχόλια δημοσιεύσεων και διαδραστικά stickers.

Προώθηση του brand name. Οι χρήστες μπορούν, πιο εύκολα, να ανακαλύψουν ένα brand στο Instagram μέσω των προωθημένων δημοσιεύσεων, απευθείας, μέσα από το Instagram application.

Βήμα #2: Ενίσχυση των οργανικών δημοσιεύσεων με τα σωστά hashtags 

Η χρήση των σωστών και σχετικών hashtags αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι μιας Instagram στρατηγικής. Τα hashtags μπορούν να αυξήσουν τις πιθανότητες για ένα χρήστη του Instagram να ανακαλύψει νέα προϊόντα/υπηρεσίες/προσφορές ή και brands, από τα οποία μπορεί να αγοράσει, αλλά και να τα ακολουθήσει και, έτσι, να γίνει τελικά πιστός πελάτης τους!

Για παράδειγμα, αν αναζητήσουμε αυτή τη στιγμή το hashtag #κοσμήματα, θα εμφανιστούν αρκετά ελληνικά καταστήματα από τα οποία μπορείς, με λίγα clicks, να αγοράσεις! Αυτό μας αποδεικνύει ότι τα hashtags είναι ο καλύτερος δωρεάν τρόπος να αναδείξει ένα brand τις οργανικές του δημοσιεύσεις, ενώ παράλληλα μπορεί να προσελκύσει κοινό/follows/likes και αγορές.

Επίσης, έχοντας Business Profile, ο διαχειριστής έχει τη δυνατότητα να δει, ανά δημοσίευση, τον αριθμό των εμφανίσεων που προήλθαν μέσω των hashtags. Παράλληλα, μπορεί να δει και τον αριθμό των λογαριασμών που δεν έκαναν follow το account του, τη στιγμή που είδαν τη δημοσίευσή του!

Ωστόσο, ο διαχειριστής ενός λογαριασμού δεν πρέπει να γεμίζει τις δημοσιεύσεις του με άπειρα hashtags -μερικά εκ των οποίων μπορεί να μην έχουν και καμία σχέση με το brand του! Αυτό θεωρείται μια κακή πρακτική και, αρκετές φορές, έχει αρνητικές επιπτώσεις και από το ίδιο το Instagram.

Χρησιμοποίησε, λοιπόν, hashtags σχετικά με την επιχείρηση/τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου, έχοντας πάντα κατά νου τον τρόπο με τον οποίο κάνουν αναζητήσεις οι χρήστες στο Instagram.

Βήμα #3: Ξεκίνα τη διαφήμιση με τα Instagram Ads

Τα Instagram Ads είναι οι διαφημίσεις που προβάλλονται στο Instagram υπό τη μορφή δημοσιεύσεων και stories. Η δυναμική του Instagram βρίσκεται στα Instagram Ads! Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να ξεκινήσει μια επιχείρηση να διαφημίζεται στο Instagram, κάτι που θα δούμε, αναλυτικά, παρακάτω.

Για να ξεκινήσεις με τα Instagram Ads, χρειάζεται να έχεις ένα διαφημιστικό λογαριασμό Facebook (αν ήδη τρέχεις καμπάνιες στο Facebook, μπορείς να χρησιμοποιήσεις εκείνο το λογαριασμό), ή να ανοίξεις ένα λογαριασμό Instagram for Business.” Η διαχείριση των διαφημίσεων στο Instagram γίνεται μέσω του Instagram Ads Manager ή του Facebook Power Editor.

Τι είδους διαφημίσεις συναντάμε στο Instagram και πού εμφανίζονται

Αν και τα Instagram Ads είναι προωθημένες ενέργειες σε ένα social media κανάλιδεν λειτουργούν όλες οι διαφημίσεις με τον ίδιο τρόπο. Έτσι, είναι σημαντικό να γνωρίζεις τις βασικές λεπτομέρειες, πριν ξεκινήσεις μια διαφημιστική καμπάνια.

Τα Instagram Ads εμφανίζονται στη ροή και στα stories των χρηστών που έχεις επιλέξει να αποτελούν το κοινό-στόχο σου.

Οι διαφημίσεις αυτές εμφανίζονται με την ένδειξη Sponsored”. Προκειμένου να αποφασίσει η πλατφόρμα το αν θα εμφανιστεί μια διαφήμιση και πότε, ακολουθείται μια επιλογή κριτηρίων βάσει του bid και της συνάφειας του κοινού. Έτσι,  με βάση τους στόχους της επιχείρησής σου, κάποιες διαφημίσεις ενδέχεται να είναι πιο αποτελεσματικές και κατάλληλες για το αποτέλεσμα που θες να πετύχεις.

  1. Διαφημίσεις με εικόνα: Οι διαφημίσεις αυτές αποτελούνται από μια εικόνα και ένα κείμενο. Καθώς το Instagram βασίζεται στον τύπο των εικόνων, οι διαφημίσεις αυτές ήταν η πρώτη μορφή Instagram Ad που συναντήσαμε στην πλατφόρμα.
  2. Διαφημίσεις με βίντεο: Αν θες να προσφέρεις μια ολοκληρωμένη εμπειρία στο χρήστη, οι διαφημίσεις με βίντεο είναι η κατάλληλη επιλογή. Οι υπόλοιπες παράμετροι παραμένουν ίδιες, απλώς, αντί για εικόνα, οι διαφημίσεις αυτές χρησιμοποιούν βίντεο.
  3. Διαδοχικές διαφημίσεις: Αν αυτό που χρειάζεται είναι να δείξεις στο κοινό-στόχο σου μια σειρά από εικόνες και βίντεο, αυτός ο τύπος διαφήμισης στο Instagram είναι η καλύτερη επιλογή.

Ποιοι τύποι διαφημίσεων χρησιμοποιούνται στο Instagram

Τώρα που γνωρίζεις τα είδη των διαφημίσεων, καθώς και το πού αυτές εμφανίζονται στο Instagram, μπορείς να κάνεις το επόμενο βήμα στη δημιουργία των Instagram Ads. Ας δούμε ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τύποι διαφημίσεων που μπορείς να χρησιμοποιήσεις, για να πετύχεις το αποτέλεσμα που θες, για την επιχείρησή σου.

  1. Awareness: Αυτός ο τύπος καμπάνιας έχει ως επίκεντρο το brand awareness. Αν επιθυμείς να δείξεις τη διαφήμισή σου σε όσο περισσότερους χρήστες μπορείς, αυτός είναι ο κατάλληλος τύπος καμπάνιας. Επίσης, οι καμπάνιες με στόχο το awareness χρησιμοποιούνται, αποτελεσματικά, σε local marketing ενέργειες.
  2. Consideration: Ο τύπος αυτός προτείνεται σε επιχειρήσεις που επιθυμούν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα στο site τους. Χρησιμοποιείται, συνήθως, όταν μια επιχείρηση έχει λανσάρει ένα νέο προϊόν/υπηρεσία ή προσφορά και θέλει να το γνωστοποιήσει στους πελάτες της, προτρέποντάς τους να μάθουν περισσότερα για αυτό.
  3. Conversion: Για μια επιχείρηση που έχει ως στόχο την άμεση πώληση, την εγγραφή σε ένα newsletter/στο download ενός pdf ή, γενικότερα, στοχεύει στο να κάνει ένας χρήστης μια ενέργεια στο site της, οι conversion καμπάνιες είναι οι καταλληλότερες.

Τα Instagram Ads καλύπτουν όλες τις ανάγκες που μπορεί να έχει μια επιχείρηση. Γι’ αυτό, είναι καλό να έχεις μια ξεκάθαρη εικόνα του τι θες να πετύχεις, ώστε να χρησιμοποιήσεις τον κατάλληλο τύπο καμπάνιας!

Γιατί να επενδύσεις στα Instagram Ads

Υπάρχουν πολλοί λόγοι, για τους οποίους μια επιχείρηση πρέπει να επενδύσει στα Instagram Ads. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι το Instagram περιλαμβάνεται στα νούμερο 1 κανάλια προβολής των μεγαλύτερων brands, με επενδύσεις που φτάνουν, πολλές φορές, σε εξαψήφια νούμερα.

Ας δούμε, όμως, μερικά από τα πλεονεκτήματα των Instagram Ads, καθώς και το πώς μπορούν να βοηθήσουν τη δική σου επιχείρηση.

  1. Βελτίωση της εταιρικής οπτικής εικόνας: Το να τραβήξεις την προσοχή των χρηστών, μέσω μιας πλεονεκτικής θέσης στη ροή του προφίλ τους, γίνεται πιο εύκολο από ποτέ! Πόσο μάλλον, εάν χρησιμοποιήσεις υψηλής ποιότητας εικόνες και βίντεο.
  2. Branding: Λόγω της σημασίας του “οπτικού στοιχείου” των Instagram Ads, οι διαφημιστικές καμπάνιες μπορούν να βοηθήσουν, σημαντικά, στην προβολή της εταιρικής επωνυμίας σε χιλιάδες καταναλωτές.
  3. Ανάπτυξη κοινότητας: Τα Instagram Ads μπορούν, επίσης, να βοηθήσουν στην ανάπτυξη της κοινότητας γύρω από μια επιχείρηση. Αυτό σημαίνει την προώθηση μιας νέας γραμμής άμεσης επικοινωνίας, η οποία -με τη σειρά της- θα μπορούσε να αυξήσει τη συχνότητα των πωλήσεων, αλλά και να βελτιώσει τη σχέση μεταξύ brand και καταναλωτών.
  4. Αποτελεσματικές ενέργειες marketing: Τα Instagram Ads μπορούν, επίσης, να αποτελέσουν όχημα της στρατηγικής marketing ενός brand. Με τα Instagram Ads μια επιχείρηση μπορεί να προωθήσει νέα προϊόντα και υπηρεσίες, προσφορές, ανακοινώσεις και άλλα.
  5. Διαγωνισμοί/Δώρα/Giveaways: Οι άνθρωποι λατρεύουν τους διαγωνισμούς και τα δώρα. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι τα giveaways, οι διαγωνισμοί δηλαδή και οι συνεργασίες μεταξύ brands και influencers, είχαν μέχρι τώρα το Instagram ως όχημα. Οι διαγωνισμοί μπορούν, επίσης, να συμβάλλουν στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας μιας επιχείρησης.

Βήμα #4: Ενίσχυσε τις πωλήσεις σου με το Instagram Shopping

Πολλοί μπερδεύουν τα Instagram Ads με το Instagram Shopping, θεωρώντας ότι είναι το ίδιο. Ωστόσο αυτό δεν ισχύει, αφού πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα.

Το Instagram Shopping είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τα brands, προκειμένου να πουλήσουν τα προϊόντα τους στο Instagram.

Με το Instagram Shopping, τα brands μπορούν να δημιουργήσουν μια λίστα με προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα μέσα από το Instagram profile τους, ώστε να μπορούν οι χρήστες να τα αγοράσουν. Ωστόσο, το Instagram Shopping δεν είναι διαθέσιμο για υπηρεσίες.

Με απλά λόγια, οι Instagram Shopping δημοσιεύσεις μοιάζουν ακριβώς με τις οργανικές δημοσιεύσεις, με τη διαφορά ότι, όταν ο χρήστης κάνει tap πάνω στην εικόνα, εμφανίζονται σε ετικέτες τα ονόματα των προϊόντων μαζί με την τιμή τους. 

Εάν ο χρήστης αποφασίσει να κάνει click σε μια ετικέτα, κατευθύνεται σε μια προϊοντική σελίδα, η οποία περιέχει περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν μαζί με ένα call to action. Από εκεί, οι χρήστες μπορούν να οδηγηθούν στη landing page του προϊόντος.

To Instagram Shopping, όμως, δεν είναι μόνο αυτό. Κάτω από την ομπρέλα του Shopping, το Instagram παρέχει ορισμένες άλλες δυνατότητες, όπως:

  1. Instagram Shop: Ένας προορισμός, μέσα στην εφαρμογή του Instagram, όπου οι χρήστες μπορούν να ανακαλύπτουν προϊόντα και brands που αγαπούν.
  2. Instagram Collections: Το Instagram επιτρέπει στα brands να εξατομικεύσουν το κατάστημά τους, δημιουργώντας collections με βάση προϊοντικές κατηγορίες.
  3. Tags σε προϊόντα: Με τα λεγόμενα “product tags”, τα brands μπορούν να κάνουν highlight τα προϊόντα από τον κατάλογό τους στις δημοσιεύσεις τους, ώστε να μπορούν οι χρήστες, με λίγα μόνο clicks, να αγοράσουν τα προϊόντα που βλέπουν στις δημοσιεύσεις.
  4. Διαφημίσεις με tags σε προϊόντα: Και οι διαφημίσεις που περιέχουν προϊόντα μπορούν να δεχθούν tags, ώστε οι χρήστες να μπορούν, με λίγα μόνο clicks, να πραγματοποιήσουν μια αγορά.

Ας δούμε, λίγο πιο αναλυτικά, τις δυνατότητες του Instagram Shopping:

Instagram Shops

Το Μάϊο του 2020, το Instagram ανακοίνωσε το λανσάρισμα των Instagram Shops, προκειμένου να βοηθήσει τους χρήστες να αγοράζουν τα αγαπημένα τους προϊόντα μέσα από το Instagram.

Τα “Shops” είναι μια συναρπαστική εμπειρία τύπου “online βιτρίνας” πλήρους οθόνης, που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ενισχύσουν το brand name τους και να προωθήσουν την online αγοραστική εμπειρία -όλα σε μια εγγενή εμπειρία αγορών.

Οι χρήστες μπορούν να επισκεφθούν ένα κατάστημα από το Instagram προφίλ μιας επιχείρησης ή μέσω της ροής των δημοσιεύσεων και των stories της. Μόλις φτάσουν στο κατάστημα, οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν σε προϊόντα, να εξερευνήσουν συλλογές (Instagram Collections) και να αγοράσουν απρόσκοπτα προϊόντα, μέσω του browser τους ή μέσω της εφαρμογής Instagram.

Instagram Collections

Τα Collections βοηθούν τους επισκέπτες ενός Instagram Shop να περιηγηθούν και να ανακαλύψουν προϊόντα από διάφορες προϊοντικές κατηγορίες. Με αυτό τον τρόπο, τα brands μπορούν να οργανώσουν τα προϊόντα τους σε συλλογές με θέμα εποχιακές εκδηλώσεις/προσφορές/επερχόμενες εκδηλώσεις και τάσεις. Μπορούν, επίσης, να προβάλουν μία ή περισσότερες συλλογές προϊόντων στο κατάστημά τους. Κάθε συλλογή θα έχει ένα όνομα, μια περιγραφή, μια εικόνα εξωφύλλου και μια επιλογή μεταξύ 6-30 προϊόντων.

Tags Σε Προϊοντικές Δημοσιεύσεις (Stories/Posts)

Μπορείς να κάνεις tag μέχρι 5 προϊόντα ανά φωτογραφία ή 20 προϊόντα ανά carousel. Κάθε φορά που κάνεις tag μια εικόνα με προϊόντα, το περιεχόμενο θα εμφανίζεται σε ένα ειδικά σχεδιασμένο shopping feed, στο Instagram business profile σου.

Έχεις τη δυνατότητα, επίσης, να κάνεις promote τα προϊόντα σου στα Instagram Stories. Καθώς το story περνάει από την οθόνη των χρηστών, αν αυτοί κάνουν tap στην ετικέτα προϊόντος, μπορούν στη συνέχεια να κάνουν κλικ πάνω του και να το αγοράσουν. Οι ετικέτες αυτές ονομάζονται “product stikers”, τα οποία είναι διαθέσιμα σε συγκεκριμένες χώρες.

Οι προϊοντικές σελίδες των Instagram Shops περιέχουν όλες εκείνες τις πληροφορίες, για τις οποίες μπορεί να ενδιαφέρεται ένας χρήστης:

  • Όνομα προϊόντος
  • Φωτογραφίες προϊοντος
  • Περιγραφή
  • Τιμή
  • Link προς την ιστοσελίδα του εμπόρου
  • Σχετικά προϊόντα

Πώς να ξεκινήσεις με το Instagram Shopping

Για να ξεκινήσει κάποιος με το Instagram Shopping, θα πρέπει να διαθέτει έναν προϊοντικό κατάλογο που να έχει συνδεθεί με το Facebook, ενώ θα πρέπει να έχει ενεργοποιηθεί και το tagging των προϊόντων.

Πιο αναλυτικά:

  1. Βεβαιώσου ότι έχεις κατεβασμένη την τελευταία έκδοση του Instagram app και έχεις μετατρέψει το λογαριασμό σου σε Business Profile.
  2. Βεβαιώσου ότι έχεις δικαιώματα administrator στο Facebook Page ή στο Business Manager που έχει συνδεθεί με το Instagram account.
  3. Ολοκλήρωσε το setup του προϊοντικού καταλόγου στο Facebook.

Μόλις ολοκληρώσεις τα παραπάνω βήματα, το Instagram θα ξεκινήσει τη διαδικασία ελέγχου του Instagram λογαριασμού σου. Αυτή η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει μερικές ημέρες και, όταν ολοκληρωθεί ο έλεγχος, θα λάβεις μια ειδοποίηση με την αντίστοιχη ενημέρωση.

Όταν λάβεις την ειδοποίηση και πριν ξεκινήσεις να προσθέτεις tags, θα πρέπει να ενεργοποιήσεις το product tagging στο Instagram. Για να το κάνεις αυτό, κάνε click στο “Get Started” που βρίσκεται στην πάνω δεξιά γωνία του profile σου (θα το δεις, όταν θα έχεις λάβεις την έγκριση από το Instagram για το Shopping). Ειδάλλως, κάνε click στο Options>Products>Continue. Επίλεξε τον προϊοντικό κατάλογο που θες να συνδέσεις στο profile σου, κάνε click στο Done και, τότε, θα είσαι σε θέση να προσθέτεις tags στις Instagram δημοσιεύσεις σου.

Βήμα #5: Χρησιμοποίησε Instagram influencers & Instagram only promotions

Instagram, ο βασιλιάς του influencer marketing! 

Η σημασία του influencer marketing, ως προς τη συμβολή του στη στρατηγική marketing μιας επιχείρησης, είναι λίγο-πολύ γνωστή. Η αύξηση του brand awareness και των πωλήσεων είναι, συνήθως, τα δύο πράγματα που επιδιώκουν οι επιχειρήσεις που αποφασίζουν να συνεργαστούν με έναν influencer, στην πλατφόρμα του Instagram.

Γιατί, όμως, να συνεργαστείς με έναν influencer και να επενδύσεις στο influencer marketing; Μα, φυσικά, γιατί οι influencers έχουν το δικό τους κοινό -στο οποίο συνήθως είναι αγαπητοί- και το οποίο, ενδεχομένως, να μην γνωρίζει το brand σου, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρεις. Επομένως, είναι ευκαιρία για τα brands να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα engaged κοινό και να επικοινωνήσουν τα προϊόντα τους.

Παράλληλα, τo Instagram έχει δώσει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις όχι μόνο να προωθούν τις δημοσιεύσεις τους –Instagram Promotions, αλλά και να μπορούν να προωθούν δημοσιεύσεις που είναι αποτέλεσμα μιας συνεργασίας με έναν influencer!

Η δυνατότητα αυτή ονομάζεται Brand Content και έχει ως στόχο να αναδείξει τη δημιουργικότητα που υπάρχει στις δημοσιεύσεις των influencers, όπου μπορεί να αναδεικνύεται ένα προϊόν ή μια υπηρεσία ενός brand.

Για να το πετύχεις αυτό, θα πρέπει ο influencer να ακολουθήσει την παρακάτω διαδικασία, στην περίπτωση μιας δημοσίευσης:

  1. Να εντοπίσει το post στο Instagram account του.
  2. Να κάνει click στις τρεις τελίτσες που βρίσκονται πάνω δεξιά στην εικόνα και να επιλέξει το “Edit”.
  3. Να κάνει click στο “Paid Partnership”.
  4. Να επιλέξει το “Change Business Partner” από το pop up.
  5. Να ενεργοποιήσει το “Allow Business Partner to Promote”.

Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία αυτή, τότε μπορείς μέσω του Business Profile σου να προωθήσεις το συγκεκριμένο post με το δικό σου budget!

Αντίστοιχη είναι η διαδικασία που πρέπει να κάνει ο influencer για το Instagram Story, με λίγα παραπάνω βήματα:

  1. Να εντοπίσει το post στον Instagram λογαριασμό του.
  2. Να κάνει click στις τρεις τελίτσες στη βάση του story.
  3. Να επιλέξει το “Edit Business Partner”.
  4. Να επιλέξει το “Change Business Partner”.
  5. Να αναζητήσει το “Business partner handle” και να κάνει click στο remove.
  6. Να επιλέξει το “Tag Business Partner”.
  7. Να αναζητήσει και να προσθέσει το brand account.
  8. Να ενεργοποιήσει το “Allow business partner to promote”.

Συνοψίζοντας

Το Instagram αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα social media στον κόσμο, με τη δυναμική του να αυξάνεται συνεχώς. Η ιδιοκτησία του από το Facebook, το καθιστά ένα από τα δημοφιλέστερα και αποτελεσματικότερα κανάλια marketing, για χιλιάδες επιχειρήσεις στον κόσμο. Ο διαδραστικός χαρακτήρας των διαφημίσεών του, σε συνδυασμό με την εξέλιξη των έξυπνων αλγορίθμων του, σίγουρα, δεν αφήνει περιθώριο σε μια επιχείρηση, που θέλει να δραστηριοποιηθεί στο ebusiness, να μην βρίσκεται στο Instagram! Ακόμα και αν ο πρωτεύων στόχος της δεν είναι να πουλήσει προϊόντα.

Ειδικότερα, επιχειρήσεις του κλάδου λιανικής μπορούν να επωφεληθούν και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, χρησιμοποιώντας όχι μόνο τα Instagram Ads για διαφημιστικές εκστρατείες, αλλά και το Instagram Shopping, καθώς και τις συνεργασίες με influencers, που αποτελεί και το απόλυτο trend εδώ και λίγα χρόνια!

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση