Βελτιστοποίησε τα άρθρα σου για καλύτερα αποτελέσματα στην Google

  • Home
  • BLOG
  • Βελτιστοποίησε τα άρθρα σου για καλύτερα αποτελέσματα στην Google
Απρ 16, 2021

Μία από τις σημαντικότερες προσθήκες σε ένα επαγγελματικό website, είναι το blog.

Είναι ο χώρος όπου γράφεις τις σκέψεις σου, είναι ο χώρος όπου απαντάς σε ερωτήματα των χρηστών ή πελατών σου, είναι ο χώρος όπου ενημερώνεις τους χρήστες ή τους πελάτες σου για νέες προσφορές, υπηρεσίες ή προϊόντα κ.α.

Το άρθρο που θα ανεβάσεις στο blog σου πρέπει να είναι σχετικό με το webiste σου, μιας και είναι ένας βασικός παράγοντας για την κατάταξή σου στις αναζητήσεις της google αλλά και τις άλλες μηχανές αναζήτησης.

Ένα blog πρέπει να είναι ενημερωμένο, ευαναγνωστο με ποιοτικά άρθρα. Αυτό όχι μόνο θα ανεβάσει το traffic στο site σου αλλά θα σου φέρει και…πελάτες.

Παρακάτω σου έχω 5 απλές και αποτελεσματικές τακτικές για καλά αποτελέσμα και σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα:

1. Επικεντρώσου σε μία με δύο φράσεις κλειδιά

Εδώ, δεν μιλάμε για λέξεις, αλλά για φράσεις. Μην φουσκώνεις το άρθρο σου με πολλές λέξεις-κλειδιά. Αυτή την τακτική η google δεν την επικροτεί και σε πολλές περιπτώσεις την “τιμωρεί”. Να θυμάσαι, ότι σκοπός του άρθρου που γράφεις στο blog σου είναι να δώσει απαντήσεις σε αυτό που ψάχνει ο χρήστης, ώστε να “καλύψεις” την αναζήτηση που έκανε.

Οι φράσεις-κλειδιά ή αλλιώς long-tail keywords, είναι ολόκληρες φράσεις που αντιστοιχούν σε αναζητήσεις που κάνουν οι χρήστες. Για παράδειγμα “πως να φτιάξω μία ιστοσελίδα” είναι αυτές οι λέξεις-κλειδιά που πρέπει να επικεντρωθείτε ώστε να ανέβετε στα αποτελέσματα αναζήτησης.

2. Αποφάσισες τις λέξεις-κλειδιά; Τοποθέτησέ τες σε στρατηγικά σημεία στο κείμενό σου

Αφού αποφάσισες τις λέξεις-κλειδιά που θέλεις να χρησιμοποιήσεις, ήρθε η ώρα να τα ενσωματώσεις σε συγκεκριμένα σημεία του κειμένου σου.

Έξι είναι τα βασικά σημεία: Ο τίτλος της σελίδας/άρθρου (page title), η επικεφαλίδα (heading) και τα header tags, το κυρίως κειμενό σου, το url και η μέτα-περιγραφή (meta description).

H θέση αλλά και ο αριθμός των λέξεων αυτών πρέπει να προκείπτουν φυσικά και να μην τα επαναλαμβάνουμε συνεχώς.

3. Mobile Friendly. Όλοι είμαστε στο κινητό μας τηλέφωνο αλλά μην ξεχνάς, όλα είναι στο web

Δεν χρειάζεται να είσαι ιδικός για να καταλάβεις ότι η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών βρίσκεται στο κινητό τηλέφωνο. Άρα, εκεί πρέπει να βρίσκεται το website και το blog σου.

Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη πρέπει να είναι mobile friendly, φιλικό δλδ προς τις κινητές συσκευές και ένας πολύ σημαντικός λόγος είναι γιατί η Google από το 2015, συμπεριέλαβε στον αλγόριθμό της το πόσο φιλικό προς τις κινητές συσκευές είναι ένα website ή blog.

Χρησιμοποιήστε το Mobile-Friendly Test tool της Google και ελέγξτε αν και η δική σας ιστοσελίδα είναι φιλική προς τις mobile συσκευές.

4. Δημιουργήστε κατηγορίες

Ναι, το blog σου πρέπει να έχει κατηγορίες. Αν δεν έχεις και δημοσιεύεις συχνά, 1ον θα καταλήξεις να έχει πολλά άρθρα διαφορετικά μεταξύ και όχι κατηγοριοποιημένα και 2ον και σημαντικό, δεν βοηθάς τον επισκέπτη να αναζητήσει αυτό που θέλει.

5. Ανανέωσε το περιεχόμενο του blog σου

Το blog σου πρέπει να το ανανεώνεις συχνά, κάτι που απαιτεί χρόνο για να το ανανεώνεις με νέα άρθρα. Μπορείς όμως να ασχοληθείς και με τα παλαιότερα και να τα επικαιροποιήσεις με νεότερες πληροφορίες για το θέμα τους και να φέρεις περισσότερο traffic.

Εν Κατακλείδι, ότι αφήνεις, σε αφήνει και ισχύει και στην περίπτωση του blog.

Αν το σκέφτεσαι ακόμη, είμαστε εδώ για να λύσουμε τις απορίες σου και σε περιμένουμε για να γνωριστούμε, ίσως έχουμε κάποιες καλές ιδέες για την ιστοσελίδα της δικής σου επιχείρησης. Επικοινώνησε μαζί μας…

Θοδωρής Μαγκλάρας
REDCOM Founder/Full Stack Developer