Το χρήσιμο περιεχόμενο αποτελεί ένα ισχυρό θεμέλιο στην στρατηγική marketing που ακολουθείς.

Η ετήσια έρευνα που διεξήχθη από το Content Marketing Institute επισημαίνει ότι ορισμένοι από τους πλέον επιφανείς οργανισμούς χρησιμοποιούν το content marketing, με σκοπό να προσελκύσουν πωλήσεις και να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους. Ανάμεσά τους οι Microsoft, John Deere, Cisco Systems, P&G. Οι μικρότερες επιχειρήσεις επίσης προσπαθούν να επωφεληθούν κατά το δυνατόν από αυτή την τακτική marketing.

Γιατί; Μα επειδή αποδίδει. Τα κορυφαία 3 οφέλη του content marketing είναι:

● Ισχυρότερη αφοσίωση πελατών
● Αυξημένες πωλήσεις
● Εξοικονόμηση κόστους

Ωστόσο, όπως συμβαίνει με κάθε στρατηγική marketing, έτσι και σε αυτή υπάρχουν κάποιες προκλήσεις, που βέβαια με σωστή σκέψη και σαφήνεια στους στόχους, είναι ευκολότερο να αντιμετωπιστούν. Το παρακάτω Infographic λοιπόν, παρουσιάζει μερικές από αυτές τις προκλήσεις και τις πιθανές λύσεις.

Επίλογος

Οι προκλήσεις στο content marketing ίσως μερικές φορές να είναι πονοκέφαλος, αλλά μπορείς να τις διαχεριστείς με προγραμματισμό και προνοητικότητα. Για να ξεκινήσεις, ολοκλήρωσε τα παρακάτω:

➔ Δημιούργησε μια πρώτη στρατηγική με την ομάδα σου βασισμένη στο πώς το content marketing μπορεί να γίνει μέρος των ευρύτερων marketing στρατηγικών σας.
➔ Κατανόησε το κοινό – στόχο και τις personas των πελατών σου.
➔ Αποφάσισε τι είδος περιεχομένου θα εξυπηρετήσει καλύτερα τις ανάγκες του κοινού που στοχεύεις και μετά δημιούργησε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο γι’ αυτό, σε τακτική βάση.
➔Προώθησε επιθετικά το περιεχόμενο σου.
➔ Χρησιμοποίησε το content marketing σε όλα τα στάδια του αγοραστικού κύκλου.
➔ Δοκίμασε, μέτρησε, βελτίωσε, επανάλαβε.

Μέσα σε λίγο καιρό, θα έχεις καταλάβει τι αποδίδει καλύτερα και τι θα βοηθήσει το brand σου να πετύχει μακροπρόθεσμα.

πηγή